78000 suomalaisen salasanat (lista)
Santeri Ekström
2008-02-26 04:30:29 UTC
muutkin ovat potenttiaalisesti vaarallsia sivuja. En suosittele
kotikäyttäjää käymään missään näistä.
No, mutta Janssonillahan on ZoneAlarm, se kyllä hoitaa kaiken.
Aina yhtä ajankohtainen, ettei itse asia unohtuisi.

http://www.angelfire.com/indie/ssh-jansson/
Santeri Ekström

Santeri Ekström

Santeri Ekström